lauantai 25. tammikuuta 2014

Kuvatarina: Uusi tulokas

Uusi tulokas

N = Nora
L = Latte
K = Kertoja
* = Ääni tehoste

Puhuu
Ajattelee
Tekee
HUUTAA
Ääni tehoste

 L - Huoh

*Pim-pom*


L - APUA!!!


 L - Tänään tulee se uusi pullip!


L - Nyt täytyy siivota!


*Kop-kop*
L - Tule sisään!


N - Hei! Olen Nora. Kuka sinä olet?


L - Hei Nora! Olen Latte.


L - Laita laukkusi vaikka tuohon.
N - Selvä!
L - Nora on aika mukavan oloinen...


L - Vien hattusi tuonne.
N - Kiitos!


N - Panen kenkäni tähän.
L - Hyvä! Leivotaanko omenakakkua?
N - Joo!


N - Etsin aineet!
L - Joo! Laitan linnun tänne.


N - Tule!


N - Laitan omenat.


L - Laitan tämän.


K - Vähän ajan päästä...
N - Enää tämä...
L - ... ja taikina on valmis!


L - Laitan uunin valmiiksi.


N - Minä panen tämän uuniin.
L - Selvä! Minä laitan kulhon takaisin paikalleen.


N - Nyt vain odotetaan!


K - Vähän ajan päästä...
L - Nyt se on valmis!


N - Laitan reseptin tänne.
L - KAKKU ON PÖYDÄSSÄ!


N - Maistetaan!


N - Mmm!


L - Nam!


N - Vien lopun varastoon!
L - Uh!


L - Olen ihan poikki!


N - Niin minäkin!


K - Vähän ajan päästä...

N & L - Zzz...


Kommentteja? :) <3 (:


2 kommenttia: