tiistai 2. syyskuuta 2014

Jippiiiiiiii!

Se on täällä! Se tuli kyllä jo torstaina mutta kuitenkin! Arvaattekin varmaan mistä puhun? No tietenkin siitä Merlistä mikä tilattiin! Neiti sai nimekseen Jessie. Minulla ei mitään erityistä ollut mutta tässä tällainen kuvatarina tytöistä!


C - Huoh! Täällä on kamalan tylsää!


J - Huhuu! Onko täällä röttelössä ketään?


'C - Kuka puhui?


J - No minä tietty! Ellei täällä sitten kummittele...


C - Tietenkin minä tiesin että se olit sinä! Mutta mitä teet täällä?


J - No asun tietysti!


C - Aaa! No sitten voitkin laittaa tavarasi tuonne!
Niin ja minun nimeni on Camilla.


J - Minä olen Jessie. Oletko varma että tämä kaikki mahtuu tuonne?


Kun tavarat on ahdattu kaappiin...
J - Minä pidän pikku majastasi!
C - *närkästyneenä* No millaisessa lukaalissa 
olet itse asunut?
J - Ei puhuta siitä...


J - Mutta missä voin vaihtaa vaatteet?
C - Vaikka vessassa.


 J - Valmis! Miltä näyttää?


C - Aika hyvältä!


J - Mitäs sitten tehdään?


C - Minä ainakin alan nukkua.


J - Minä tutkin silläaikaa jääkaappia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti